Veel Gestelde Vragen

Kan ik langskomen bij uw winkel?
Wij zijn een webshop die zijn artikelen alleen via de website verkoopt. U kunt via de webshop bestellen, mochten de artikelen niet naar wens zijn dan kunt u deze ruilen binnen 7 dagen na ontvangst. Houdt u er wel rekening mee dat de verzendkosten voor u zelf zijn. Ons bedrijf heeft geen vestiging noch voorraad in Nederland.  Al onze producten worden verzonden vanuit onze vestigingen in Nederland

Krijg ik het artikel dat op de foto getoond word?
Alle foto’s zijn persoonlijk door ons in onze studio gefotografeerd. U  krijgt daarom ook precies wat u ziet!

Hoe kan ik mijn order betalen?
U kunt betalen dmv:

iDeal:

Als u bankiert via internet bij de Fortis, Rabobank, ABN AMRO, SNS
Bank, Frieslandbank of ING (Postbank), kunt u via onze site uw bestelling op een veilige manier elektronisch betalen. Een elektronische betaling via internet is vergelijkbaar met een PIN-betaling in een winkel. Na het plaatsen van uw bestelling, kiest u voor de betaalmethode iDeal. Er opent zich een scherm waarbij u kunt kiezen voor de bank waarbij u online bankiert. U volgt dan de procedure die u gewend bent met betalen via internetbankieren. In principe wordt de betaling nog dezelfde werkdag verwerkt. Voor
meer informatie verwijzen wij u naar de website van iDeal.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
U kunt de verzendkosten zien onder de rubriek ‘Levering’. Ook hebben wij wel eens actie
perioden waarbij de verzendkosten geheel en al gratis zijn. Mocht er een actie lopen dan zal dit automatisch aangegeven onder dezelfde rubriek.

Hoe lang duurt het voordat mijn order binnen is?
Na ontvangst van de betaling duurt de levering ongeveer 2-10 werkdagen. Dit kan in de volgende
gevallen afwijken:

  • Zware weersomstandigheden
  • Indien uw betaling niet is ontvangen
  • Indien u op het moment van levering niet aanwezig bent
  • lndien uw adres onjuist is of er enkele gegevens ontbreken
  • Indien het artikel uitverkocht is en nabesteld zal moeten worden
  • Op feestdagen en weekeinden wordt er niet geleverd

Kan ik als particulier kopen of moet ik een bedrijf hebben?
Natuurlijk kunt u als particulier bestellen, u hoeft geen bedrijf te hebben.

Is alles nieuw?
Alles is nieuw, verpakt en uiteraard ongebruikt.

Kan er geruild worden, binnen welke termijn en naar welk adres?
Als het artikel niet past kunt u dit binnen 7 dagen omruilen mits de artikelen ongebruikt
zijn en in originele staat verkeren. Mail ons altijd voor een retour adres en vermeld uw bestelnummer en NAW-gegevens in de retour zending.

Zijn er kosten aan verbonden om een artikel om te ruilen?
Indien een artikel verkeerd of beschadigd is geleverd zijn hier geen kosten aan verbonden. Bij een verkeerd geplaatste bestelling zijn de administratie kosten 7 tot 20 euro. Het bedrag is afhankelijk van de grootte van het artikel.

Kan ik ook mijn geld terugkrijgen als het artikel mij niet bevalt?
Nee, ons bedrijf is een outlet store die zijn artikelen voor zeer scherpe prijzen aanbiedt. Wel kunt u binnen 7 dagen na ontvangst het artikel ruilen voor een andere maat of een ander artikel.

Hoe weten wij zeker of alles echt aankomt?
Wij streven altijd naar een goede service en proberen al onze klanten tevreden te houden. Ons
motto is: een tevreden klant is een goede referentie ! Tevreden klanten nemen altijd meerdere klanten met zich mee. Hierdoor kunt u er op rekenen dat uw order naar volle tevredenheid binnen de daarvoor gestelde termijn geleverd zal worden.

Moet ik btw of invoerrechten betalen?
Alle prijzen zijn inclusief btw en invoerrechten u hoeft dus niets extra te betalen.

Wat moet ik doen als ik mijn password ben vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u klikken op ”wachtwoord vergeten”. Uw wachtwoord zal dan opnieuw naar uw e-mailadres worden verstuurd.

Hoe kan ik een account aanmaken en is dit gratis?
U kunt gratis een account aanmaken door op ”mijn lidmaatschap” te klikken en vervolgens te
kiezen voor ”nieuwe klant”.

Hoe kan ik bestellen ?
U bestelt als volgt :

  • Kies een artikel
  • Selecteer uw maat ( het is verstandig om naar de afmetingstabel te kijken )
  • Maak gratis een account aan
  • Kies een betaalmethode

Als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt wat moet ik dan doen?
Als uw order niet binnen 2 – 10 werkdagen is aangekomen neem dan contact met ons op zodat wij de oorzaak kunnen achterhalen.

Ik kan mijn maat niet vinden?
Als uw gewenste maat er niet tussen zit, is deze helaas uitverkocht. Als het artikel vrij
nieuw in ons assortiment is opgenomen dan zullen wij onze voorraad aanvullen. Houd onze site daarom goed in de gaten!

Is het mogelijk om groot in te kopen?
Alles is mogelijk! Wij zijn geen groothandel maar wij zullen kijken naar wat we voor u kunnen
betekenen.

Naar welke landen versturen jullie?
Wij versturen wereldwijd op enkele landen buiten de EU na.

6 gedachten over “Veel Gestelde Vragen

  1. Zijn de kleren en schoenen echt of een op een

    1. Hallo Kevin,

      De kleren die wij verkopen zijn origineel het zelfde geld ook voor de schoenen die wij verkopen.

      gr

      vipfashionshop

  2. hier staat ideal maar ik kon niets anders kiezen dan bankoverschrijving

    1. we hebben momenteel problemen met ideal

  3. die lans jassen zijn die precies als op de foto en origineel ?

    1. hallo,

      ja is origineel en ja is precies hetzelfde.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *